BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 5 maj 2010

Ärter med fläsk

Idag var första arbetsdagen med Frida, det var, trots endast tre timmars nattsömn, skitkul!
Det flöt på riktigt bra och dagen gick fort.

Vi fick även köpa ut alldeles egna arbetsskor. Jag föll pladask för ett par vita och babyrosa (såklart) men som ni förstår är de färgerna inte de mest optimala när man arbetar i jord mestadels.
Så det fick bli ett par svarta, med gelesulor i, så nu går man som en kung på jobbet!

Nu är jag hemma och ett nytt projekt har påbörjats; att inte somna förrän kvällen har kommit. Jag får bara inte, då fuckar jag upp nattsömnen och kan inte somna ikväll, men som tur var är min bror här och han brukar vara ganska bra på att terrorisera mig, så sova lär jag inte få i första taget.

Snart är det mat, och vet ni vad det blir? Ärtsoppa med fläsk... Alltså jag dog en smula inombords, när man kommer hem, hungrig som en varg och så blir det ärtsoppa. Felix, i en såndär plastkorv.
Fan.
Ja ja, det får bli det och en smörgås.

Ska man orka hoppa in i duschen? Jag har jordfläckar i hela ansiktet.

1 kommentarer:

Nellie sa...

Jag kollar på mtv.com. Avsnitten börjar sändas i Sverige kl 18.10 på söndag annars.

Åh jag vet! Vänta bara tills du ser nya avsnitten!! haha, förlåt. Du kanske inte vill veta! :p

Labels